نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3585
-
الف
+

«رابعه مدنی»: با سریال «وضعیت سفید» زندگی کردم

«رابعه مدنی» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران در مصاحبه با شبکه آی فیلم 2 از تجربه نقش آفرینی در سریال «وضعیت سفید» گفت.

«رابعه مدنی» مادر مهربان سریال «وضعیت سفید» که پیش تر از شبکه جهانی آی فیلم 2 به نشر رسید در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار شبکه آی فیلم 2 درباره جذابیت های این نقش گفت: همه بچه هایی که در سریال بودند را واقعا بچه های خودم می دانستم چون نه به عنوان یک بازیگر بلکه به عنوان یک مادر در وضعیت سفید نقش بازی می کردم. من یا کاری را قبول نمی کنم یا اگر قبول کردم واقعا در نقشم می روم و آن را با دلم بازی می کنم نه با زبانم.

وی ادامه داد: نقشی که در این سریال داشتم برایم دلچسب بود. من با این سریال واقعا زندگی کردم و روزی که کار تمام شد و می خواستیم از هم جدا شویم انگار از عزیزترین کسانم جدا می شدم.

رابعه مدنی اظهار داشت: برای من افتخاری بود که کنار آن عزیزان کار کنم و همیشه میگفتم نقص های بازی من را به من بگویید چون خوشحال می شدم وقتی آن ها را رفع می کردم و بهتر اجرا می کردم. 

«رابعه مدنی» در پایان مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2 گفت: از پروردگار خودم برای تمام مردم افغانستان و تاجیکستان و همه فارسی زبانانی که در کره زمین زندگی می کنند، همه خوبی ها ، موفقیت ها و سلامتی را آرزو می کنم. 

گفتنی است بانو رابعه مدنی در سریال «وضعیت سفید» نقش مادری مهربان را ایفا کرد که از اختلاف اولادهایش رنج می‌برد و تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا مشکلات آن ها را حل کند.

مصاحبه کننده: نادیا پروانی  

م ح

نظر شما
ارسال نظر